Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Konsument na rynku bankowości mobilnej w Polsce. Podobieństwa i różnice międzypokoleniowe – ebook

ebooki: Konsument na rynku bankowości mobilnej w Polsce. Podobieństwa i różnice międzypokoleniowe – ebook
Konsument na rynku bankowości mobilnej w Polsce. Podobieństwa i różnice międzypokoleniowe – ebook

Mirosława Kaczmarek  

28.08.2024

polski

134

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

978-83-8211-158-3

  • PDF
Opis

Monografia porusza wybrane zagadnienia dotyczące korzystania z bankowości mobilnej przez klientów indywidualnych banków, wskazując na moderującą rolę wieku użytkownika w akceptacji mobilnego kanału dostępu do usług bankowych. Odmienne podejście do technologii konsumentów różniących się wiekiem powoduje, że głównym celem pracy jest zidentyfikowanie podobieństw i różnic występujących w zachowaniach na rynku bankowości mobilnej klientów banków należących do trzech kohort pokoleniowych - generacji X, Y i Z.
W publikacji usystematyzowano dotychczasowy stan wiedzy na temat korzystania z bankowości mobilnej przez osoby fizyczne, dokonano diagnozy i porównania zachowań konsumentów z pokolenia X, Y i Z w zakresie korzystania z BLIKA i usług dostępnych przez aplikacje mobilne banków oraz określono różnice międzypokoleniowe w postawach wobec bezpieczeństwa i zagrożeń związanych z realizacją usług bankowych kanałem mobilnym.
Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych problematyką zachowań konsumentów na rynku bankowości mobilnej, w tym środowiska naukowego oraz studentów kierunków: ekonomia, finanse, zarządzanie i geografia społeczno-ekonomiczna. W przekonaniu autorki publikacja może być także przydatnym źródłem wiedzy na temat funkcjonowania bankowości mobilnej dla konsumentów, którzy jeszcze nie zdecydowali się z niej skorzystać.

Konsument na rynku bankowości mobilnej w Polsce. Podobieństwa i różnice międzypokoleniowe - ebook
Produkt bezpłatny
?