Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków – ebook

ebooki: Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków – ebook
CENA NEXTO
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Wojciech Grzegorczyk  

01.07.2016

01.01.2016

polski

267

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

978-83-8088-079-5

  • PDF
Opis

Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.

Zaprezentowane w publikacji teksty studiów przypadków dotyczą problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone teoretycznymi rozważaniami odnoszącymi się do kwestii omawianych w case study’s.

 

Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

10,47 zł 17,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,21 zł
i
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków - ebook
14,83 zł 17,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,21 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!