Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Logistyczna obsługa klientów handlu elektronicznego – ebook

ebooki: Logistyczna obsługa klientów handlu elektronicznego – ebook
CENA NEXTO
Logistyczna obsługa klientów handlu elektronicznego – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Justyna Majchrzak-Lepczyk  

28.08.2024

polski

211

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

978-83-66199-82-8

  • PDF
Opis

Nieustanne zmiany warunków związane z przemianami gospodarczymi, społeczno-kulturowymi, rozwojem nowych technologii, internetu oraz jego narzędzi wpływają na ewolucję potrzeb e-klientów i sposobu zaspokajania tych potrzeb.
W pracy dokonano przeglądu literatury z zakresu logistycznej obsługi klienta i handlu elektronicznego pod kątem definicyjnym. Ponadto zidentyfikowano główne czynniki wpływające na zadowolenie klienta z logistycznej obsługi i dokonano ich oceny. Jednocześnie określono obszary dotychczas w literaturze polskiej nieanalizowane.
Prezentując podmioty wzorcowe w ramach studiów przypadków, zwrócono szczególną uwagę na najistotniejsze kwestie kształtujące logistyczną obsługę klienta. Dodatkowo wskazano, iż narastająca wirtualizacja przyczynia się do wzrostu wymagań wobec działań logistycznych, a zatem również wobec podmiotów współpracujących i tworzących sieci dostaw.
Ponadto w pracy wskazano rolę przedsiębiorstw funkcjonujących w internecie, które oddziałują na klienta głównie poprzez wartości niematerialne, a ich forma organizacji pozwala na zwiększenie elastyczności zarządzania dzięki możliwości szybkiej reakcji na sygnały rynkowe i zaspokajanie potrzeb w sposób kompleksowy, często niepowtarzalny.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

14,40 zł 24,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,80 zł
i
Logistyczna obsługa klientów handlu elektronicznego - ebook
19,90 zł 24,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,80 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!