Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku – ebook

CENA NEXTO

Katarzyna M. Staszyńska  

10.05.2013

15.04.2013

polski

224

Wolters Kluwer

978-83-264-5497-4

  • PDF

Opis

W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich.

W publikacji przedstawiono m.in.:
  • przegląd rodzajów badań konsumenckich,
  • kryteria wyboru firmy badawczej,
  • kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,
  • sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.
  • Adresaci:
    Książka skierowana jest do drobnych i średnich przedsiębiorców, którzy potrzebują specjalistycznej wiedzy o możliwościach wykorzystania badań konsumenckich do wspierania własnego biznesu. Będzie także przydatna początkującym badaczom.


    Autorka ma rację, że w badaniach rynku uważniej przyjrzeć się należy samemu konsumentowi, jego sposobom działania w warunkach różnorakiej niepewności, ryzyka i kryzysu. Pomóc w tym może wiedza metodologiczna badacza - socjologa, jak też znajomość sztuki łączenia w całość, jaką powinien posiadać dobry menedżer. Zawsze wymaga to także wyobraźni społecznej. Te walory książka Katarzyny Staszyńskiej z pewnością posiada.

    prof. dr hab. Witold Morawski, Akademia Leona Koźmińskiego


Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku - ebook

45,33 zł 50,37 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

30,22 zł 50,37 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!