Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marka w procesie zarządzania portfelem – ebook

ebooki: Marka w procesie zarządzania portfelem – ebook
Marka w procesie zarządzania portfelem – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

Grażyna Gajdek   Marcin Halicki  

21.09.2024

polski

179

Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego

978-83-7996-339-3

  • PDF
Opis

Celem publikacji jest omówienie metod procesu zarządzania portfelem, ale – jak dodają Autorzy – z perspektywy marki. Praca, w większości teoretyczna, należy do dziedziny nauk ekonomicznych z zakresu zarządzania. Aktualnie w badaniach ekonomicznych problemem jest konstrukcja portfela inwestycyjnego i zarządzanie nim za pomocą wszelkich dostępnych informacji. Metodologia zarządzania portfelem inwestycyjnym ciągle ewoluuje. Liczba i jakość informacji, jakie w codziennym funkcjonowaniu otaczają inwestorów giełdowych, sprawia, że rynek staje się coraz bardziej skomplikowany i trudny do przewidzenia. W związku z tym coraz częściej i bardziej szczegółowo naukowcy piszą o związkach zmiennych nieekonomicznych (nazywanych czynnikami behawioralnymi) ze stopami zwrotu, które mogą w znaczny sposób wpływać na decyzje inwestorów giełdowych poprzez oddziaływanie na ich emocje. Jednym z elementów tych nieustrukturyzowanych danych jest marka produktu. Cennym aspektem pracy jest wskazanie przez Autorów roli marki w pozyskiwaniu klientów, rozwoju usług wealth management i produktów inwestycyjnych.

Z recenzji prof. dr. hab. inż. Bolesława Borkowskiego

Cena Klubowicza Nexto Premium?

11,97 zł 19,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,96 zł
i
Marka w procesie zarządzania portfelem - ebook
19,90 zł 19,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,96 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!