Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketing. Podręcznik akademicki – ebook

ebooki: Marketing. Podręcznik akademicki – ebook
CENA NEXTO
Marketing. Podręcznik akademicki – ebook
CENA NEXTO

28.08.2024

polski

282

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

978-83-8211-120-0

  • PDF
Opis

"Marketing. Podręcznik akademicki" to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób wyjaśniają istotę i znaczenie współczesnego marketingu. Niewątpliwym wyróżnikiem podręcznika jest to, że zawarte w nim rozważania często odnoszą się do najnowszych trendów i procesów rynkowych, w tym gospodarki cyfrowej, nowych technologii czy zachowań nabywców w internecie. Na uwagę zasługuje też szeroko opisana społeczna rola marketingu, która nawiązuje do zagadnienia zrównoważonej konsumpcji przez nabywców, a także zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw.
Autorzy zadbali o to, aby przedstawić najbardziej aktualny stan wiedzy z zakresu marketingowej aktywności przedsiębiorstw, nie pomijając żadnego z kluczowych zagadnień. Dzięki temu podejmowana problematyka została ujęta syntetycznie, a zarazem kompleksowo.
Lektura podręcznika pozwoli studentom na sprawne poruszanie się w tym obszarze wiedzy i ułatwi im zrozumienie zasad funkcjonowania marketingu w praktyce, w odniesieniu do aktualnych, dynamicznie zmieniających się uwarunkowań rynkowych. Podręcznik ten został jednocześnie tak przygotowany, aby stanowić pomocniczy materiał dydaktyczny dla nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia z zakresu marketingu.

Marketing. Podręcznik akademicki - ebook
51,30 zł 57,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,75 zł
?
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!