Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku – ebook

ebooki: Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku – ebook
CENA NEXTO
Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Andrzej Szromnik  

14.07.2022

23.06.2022

polski

189

C.H.Beck

978-83-8291-061-2

  • PDF
Opis

Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem „delikatną" sferę społeczną, jaką jest niewątpliwie sfera dziedzictwa kulturowego, a ściślej jej istotny fragment – samodzielne i wyodrębnione nieruchomości zabytkowe.

Systematyczny wywód oraz opis środków i narzędzi stymulowania decyzji rynkowych klientów nieruchomości zabytkowych, w tym uwzględniających własne, autorskie propozycje marketingu mix, pozwalają dedykować monografię Prof. Andrzeja Szromnika nie tylko przedstawicielom środowiska naukowego i akademickiego – pracownikom oraz studentom kierunków gospodarki i administracji publicznej, zarządzania kulturą czy nawet ochrony zabytków, ale także szerokiemu kręgowi menedżerów kultury, pracownikom marketingu i obsługi klientów w znaczących obiektach dziedzictwa kulturowego, kadrze kierowniczej organizacji turystyki kulturowej, grupie pracowników instytucji muzealnych i ochrony zabytków, nie pomijając właścicieli takich obiektów.

Tematyka [książki] jest niezwykle interesująca i w takim ujęciu nie była dotychczas podejmowana. Wśród nielicznych pozycji dotyczących marketingu w sferze kultury jest to pozycja unikatowa, gdyż przedmiotem studiów i analiz są najważniejsze aspekty i wymiary marketingowego zarządzania obiektami dziedzictwa kulturowego, które to obiekty są głównie przedmiotem zainteresowania kulturoznawców, a w mniejszym stopniu ekonomistów i specjalistów w zakresie marketingu. Zastosowana przez Autora koncepcja książki została oparta na marketingowym podejściu do zarządzania obiektami dziedzictwa kulturowego z wszystkimi konsekwencjami wyrażającymi się w kształtowaniu oferowanych wartości marketingowych, instrumentów marketingu oraz możliwości i warunków realizowania bieżących i perspektywicznych celów działalności tych podmiotów na współczesnym rynku.

Prof. dr hab. Mazurek-Łopacińska
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Cena Klubowicza Nexto Premium?

59,40 zł 99,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,30 zł
i
Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku - ebook
84,15 zł 99,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,30 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!