Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketing impulsowy – ebook

ebooki: Marketing impulsowy – ebook
PROMOCJA -30%
Marketing impulsowy – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

PROMOCJA -30%

Scott Lewis   Joe Vitale  

03.04.2015

15.05.2008

polski

104

Złote Myśli

9788375826098

  • PDF
Opis

Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej?

Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz).

Oto niektóre z 49 zasad marketingu impulsywnego, które znajdziesz w książce „Marketing impulsowy”:

- Jak obudzić w ludziach chęć kupowania?

- Jak zmusić klientów, żeby sami “biegli” do Ciebie?

- Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej.

- Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę.

- Zasada “O mały włos”.

- Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące.

- Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza.

"Reklamy kasyn pokazują uśmiechniętych ludzi z workami pieniędzy, nie ludzi siedzących przy automatach otoczonych dymem papierosowym, sięgających co chwila po kolejną monetę. To działa w dowolnym innym biznesie. Jeśli budujesz mieszkania, w reklamie pokazuj uśmiechniętych klientów, chwalących się nowym mieszkaniem. W sieci pokazuj końcowy rezultat korzystania z Twoich usług.

W skrócie, sprzedajesz marzenia, a nie sposoby na ich realizację. Sprzedajesz stek, nie to, jak go przyrządzasz."

Cena Klubowicza Nexto Premium?

10,46 zł 24,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 0,00 zł
i
Marketing impulsowy - ebook
17,43 zł 24,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!