Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketing mix of food industry enterprises. – ebook

ebooki: Marketing mix of food industry enterprises. – ebook
CENA NEXTO
Marketing mix of food industry enterprises. – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Tomasz Trojanowski  

28.08.2024

polski

182

Uniwersytet Jana Kochanowskiego

978-83-7133-821-2

  • PDF
Opis

Współczesne przedsiębiorstwa spożywcze stoją przed wieloma wyzwaniami, jakie występują na rynku dóbr konsumpcyjnych. Narzędziem w pokonywaniu pojawiających się trudności jest właściwie rozumiany, odpowiednio zorganizowany i profesjonalnie prowadzony przez przedsiębiorstwa spożywcze, marketing mix. Na trudnym i konkurencyjnym rynku produktów spożywczych, producenci żywności powinni wykazać się umiejętnością trafnego rozpoznania potrzeb i preferencji klienta oraz przekonania do zakupu produktu.
W książce zaprezentowano składowe marketingu mix - produkt, cenę, dystrybucję oraz promocję mix w odniesieniu do przedsiębiorstw przemysłu spożywczego. Oprócz klasycznego zestawu elementów marketingu mix, zaprezentowano także koncepcję zrównoważonego marketingu mix produktów spożywczych oraz zagranicznego marketingu mix produktów spożywczych.
Książka adresowana jest do praktyków i teoretyków zajmujących się problematyką marketingu w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego. Opracowanie może służyć jako wsparcie dla producentów żywności w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonych celów organizacji. Może być także przydatna studentom kierunków ekonomicznych, zarządzania, towaroznawstwa i technologii żywności.
Słowa klucze: marketing mix, przedsiębiorstwo przemysłu spożywczego, produkty spożywcze, rynek produktów spożywczych.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

6,90 zł 11,50 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,05 zł
i
Marketing mix of food industry enterprises. - ebook
9,43 zł 11,50 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,05 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!