Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketing polityczny a public relations: Różnice, podobieństwa, kontrowersje – ebook

ebooki: Marketing polityczny a public relations: Różnice, podobieństwa, kontrowersje – ebook
CENA NEXTO
Marketing polityczny a public relations: Różnice, podobieństwa, kontrowersje – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Wojciech Jabłoński  

29.08.2024

polski

180

Aspra

978-83-7545-547-2

  • PDF
Opis

Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

"Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które odniosły się tak ciekawie do teoretycznej i praktycznej analizy wielu przykładów działań polityków, które bywają często kojarzone zarówno z marketingiem, jak i działalnością public relations".
prof. dr hab. Jerzy Olędzki

"Publikacja realizuje swój sens i spełnia swoje zadanie. Jej lektura powinna politologom i specom od marketingu politycznego dać do myślenia i skłonić ich do refleksji".
prof. dr hab. Maciej Mrozowski

Cena Klubowicza Nexto Premium?

21,00 zł 35,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,50 zł
i
Marketing polityczny a public relations: Różnice, podobieństwa, kontrowersje - ebook
31,50 zł 35,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,50 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!