Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym – ebook

ebooki: Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym – ebook
CENA NEXTO
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Małgorzata Michalik   Bogna Pilarczyk   Henryk Mruk  

01.08.2016

01.01.2014

polski

288

Wolters Kluwer

978-83-264-7836-9

  • EPUB
  • PDF
Opis
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
  • zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,
  • strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,
  • tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych,
  • marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,
  • reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej,
  • badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

35,35 zł 58,91 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,24 zł
i
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - ebook
50,07 zł 58,91 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,24 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!