Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook

CENA NEXTO

Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska   Krystyna Iwińska-Knop  

23.08.2018

01.01.2017

polski

319

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

978-83-8088-953-8

  • PDF

Opis

 

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym oraz lojalność wobec pracodawcy.

Autorki wskazują, jak ważne są relacje wewnętrzne w organizacji. Umiejętna komunikacja z pracownikami pozwala bowiem na bardziej efektywne zarządzanie, umożliwia zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy i stanowi wyzwanie dla współczesnego biznesu.

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji - ebook

22,46 zł 24,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,46 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

14,97 zł 24,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,46 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!