Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Media studenckie a wizerunek uczelni – ebook

ebooki: Media studenckie a wizerunek uczelni – ebook
CENA NEXTO
Media studenckie a wizerunek uczelni – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Olga Kurek-Ochmańska  

28.08.2024

polski

224

Aspra

978-83-7545-602-8

  • PDF
Opis

„Recenzowana praca doktorska podejmuje problematykę, która nie doczekała się jak dotąd tak dogłębnej analizy w polskiej literaturze przedmiotu, zarówno o charakterze teoretycznym jak i empirycznym. Z pełnym przekonaniem można powiedzieć, że ta rozprawa ma charakter pionierski (…). Widoczna jest wyraźnie duża cierpliwość doktorantki w zakresie uporządkowania i usystematyzowania interdyscyplinarnych, różnorodnych metodologicznie materiałów i badań z zakresu wiedzy o sztuce kształtowania wizerunku instytucji społecznych, przeglądu teorii społecznego i kulturowego oddziaływania mediów oraz uwarunkowań rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce po transformacji (…). Należy bardzo wysoko ocenić wkład autorki w zgromadzenie i opracowanie materiału analitycznego – jakościowego i empirycznego, umożliwiającego jej weryfi kację postawionych hipotez badawczych. Walorami rozprawy jest jej wielopłaszczyznowość i relatywna dogłębność analiz.”
prof. dr hab. Jerzy Olędzki

„Rozprawa podejmuje temat ważny dla funkcjonowania uczelni, a przecież słabo dostrzegany. Staje się on tym ważniejszy, że współczesne szkoły wyższe podległy istotnej transformacji od czasów swej klasycznej – wczesnodwudzistowiecznej – formy, a stoją w obliczu większych niż dzisiejsze wyzwań związanych gruntowną transformacją edukacji na wszystkich poziomach, po części związanych z wpływem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz tzw. mediów (…). Badania empiryczne uważam za najważniejszą część rozprawy (…), ukazują przekonywująco jak ograniczony i niedoskonały, a w istocie tradycyjny jest system komunikowania polskich uczelni (…). Wysoko oceniam zakończenie pracy – odniesienie się w nim do postawionego problemu, pytań badawczych i hipotez oraz sformułowanie wniosków i uogólnień.”
prof. zw. dr hab. Tomasz Goban-Klas

Cena Klubowicza Nexto Premium?

23,40 zł 39,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,30 zł
i
Media studenckie a wizerunek uczelni - ebook
31,98 zł 39,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,30 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!