Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym – ebook

ebooki: Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym – ebook
CENA NEXTO
Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Barbara Borusiak   Tomasz Wanat  

28.08.2024

polski

188

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

978-83-8211-024-1

  • PDF
Opis

Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, która w sposób uporządkowany i kompleksowy przedstawia zagadnienia związane ze sposobem prezentacji produktów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w witrynach internetowych. Sukces w handlu wynika w znacznej mierze z umiejętności dostarczenia nabywcom unikatowych doświadczeń zakupowych. Za te ostatnie odpowiada merchandising. Opisane w książce i zilustrowane licznymi przykładami oraz rysunkami techniki merchandisingowe są powiązane z rozległą wiedzą dotyczącą zachowań nabywców. Dają solidną podstawę teoretyczną do tworzenia środowiska handlowego zapewniającego wysoki poziom doświadczeń zakupowych nabywcom.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

23,40 zł 39,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,30 zł
i
Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym - ebook
31,98 zł 39,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,30 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!