Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Model zachowań konsumentów na rynku turystycznym – ebook

ebooki: Model zachowań konsumentów na rynku turystycznym – ebook
CENA NEXTO
Model zachowań konsumentów na rynku turystycznym – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Anna K. Mazurek-Kusiak  

29.08.2024

polski

234

Spatium

978-83-66017-42-9

  • PDF
Opis

W monografii przedstawiono proces decyzyjny szczególnego rodzaju konsumenta, jakim jest turysta oraz dokonano identyfikacji czynników oddziaływujących na ten proces. Te wyniki badań są szczególnie ważne w kontekście wzrastającej roli turystyki w tworzeniu nowych miejsc pracy, ożywienia społeczno-gospodarczego i jej udziału w kształtowaniu PKB oraz obecnej niestabilnej sytuacji politycznej i ekonomicznej na świecie. Sytuacja ta zmieniła sposób zachowania konsumentów na rynku turystycznym, bowiem więcej osób samodzielnie organizuje wyjazdy. Na to zjawisko ma wpływ chęć ograniczenia kosztów podczas wyjazdów wakacyjnych, jak również coraz większy brak zaufania do biur podróży. Ale z drugiej strony rośnie świadomość społeczeństwa na temat zdrowego stylu życia. Konsumenci nie chcą rezygnować z wyjazdów turystycznych, gdyż są one niezbędne dla dobrego samopoczucia psychicznego, fizycznego oraz społecznego. To powoduje że modele zachowań turystów opracowane w latach siedemdziesiątych czy osiemdziesiątych XX wieku, nie sprawdzają się w warunkach jakie funkcjonują na rynku turystycznym w XXI wieku. Z tego powodu opracowano nowy autorski model zachowania konsumentów na rynku turystycznym.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

17,40 zł 29,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,90 zł
i
Model zachowań konsumentów na rynku turystycznym - ebook
19,90 zł 29,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,90 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!