Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Narracje w rachunkowości jako narzędzie zarządzania wrażeniem – ebook

ebooki: Narracje w rachunkowości jako narzędzie zarządzania wrażeniem – ebook
Narracje w rachunkowości jako narzędzie zarządzania wrażeniem – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

Katarzyna Czajkowska  

28.08.2024

polski

334

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

978-83-8211-205-4

  • PDF
Opis

Publikacja dotyczy stosunkowo nowego i niezbadanego w wystarczającym stopniu zagadnienia stosowania raportowania do kreowania wizerunku jednostki, w szczególności przez zarządzanie wrażeniem. Monografia zawiera naukowe i praktyczne wnioski sformułowane na podstawie wyników badań nad sprawozdawczością narracyjną. O jej oryginalności świadczą w znacznym stopniu autorskie klasyfikacje strategii zarządzania wrażeniem oraz metod wykrywania tego zarządzania w narracyjnych formach sprawozdawczych. Autorka zajęła się ilościowym podejściem do zarządzania wrażeniem w rachunkowości, opracowując jego autorski wskaźnik w sprawozdawczości narracyjnej. Monografia jest skierowana do badaczy zajmujących się zagadnieniami związanymi z rachunkowością i sprawozdawczością, zwłaszcza ich formami narracyjnymi, a także badaczy problematyki kreowania wizerunku jednostki i zarządzania wrażeniem. Z drugiej strony może zainteresować praktyków - biegłych rewidentów, audytorów specjalizujących się w sprawozdaniach narracyjnych oraz organy kontrolne, wreszcie inwestorów i same jednostki raportujące.

Narracje w rachunkowości jako narzędzie zarządzania wrażeniem - ebook
Produkt bezpłatny
?
Ładowanie rekomendacji…