Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Nowe media: Wyzwania i ograniczenia – ebook

ebooki: Nowe media: Wyzwania i ograniczenia – ebook
CENA NEXTO
Nowe media: Wyzwania i ograniczenia – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Tomasz Gackowski  

29.08.2024

polski

246

Aspra

978-83-7545-475-8

  • PDF
Opis

Tom 21. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

"Pierwsza fala fascynacji Internetem i nowymi mediami sieciowymi już opadła. Weszliśmy w etap ich intensywnego stosowania w różnych dziedzinach praktyki społecznej. Zebrane w książce studia przypadków pokazują, jak multimedialna komunikacja sieciowa zmienia marketing, public relations, działanie telewizji komercyjnej, spontaniczne akcje protestacyjne, kampanie wyborcze, a także komunikację giełdową. Oprócz tego Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie: czy stare teorie, paradygmaty i metody badawcze sprostają wyzwaniom nowych form komunikacji multimedialnej, czy trzeba szukać nowych podejść teoretycznych? Unikając popadania w skrajności ("nic nowego", "tego jeszcze nie było"), szukają rozwiązań kompromisowych. Ich studia dowodzą, że połączenie uznanych perspektyw teoretycznych z nowymi narzędziami badawczymi, bo tym też są "nowe media", daje wartościowe rezultaty. Lektura książki to potwierdza."
prof. dr hab. Maciej Mrozowski

Cena Klubowicza Nexto Premium?

23,40 zł 39,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,30 zł
i
Nowe media: Wyzwania i ograniczenia - ebook
31,98 zł 39,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,30 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!