Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Nowe media w trzecim sektorze: Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań – ebook

ebooki: Nowe media w trzecim sektorze: Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań – ebook
CENA NEXTO
Nowe media w trzecim sektorze: Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Małgorzata Łosiewicz  

29.08.2024

polski

482

Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

978-83-7865-971-6

  • PDF
Opis

Ciągła zmiana, będąca tendencją globalną, modernizacje oraz innowacje wpisały się w krajobraz otoczenia rynkowego i są stałymi elementami determinującymi funkcjonowanie trzeciego sektora. W obliczu rozwoju technologii informacja zyskuje nowy wymiar strategicznego zasobu będącego motorem procesów zarządczych organizacji pozarządowych. Ułatwia im uczenie się oraz staje się obiektem powszechnego zainteresowania podmiotów, które chcą wytworzyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka przedstawia analizę aktywności organizacji pożytku publicznego (OPP) w wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych. Identyfikacja i ocena skuteczności użytkowania nowych mediów w realizacji polityki informacyjno-komunikacyjnej OPP odbyła się na podstawie danych zaczerpniętych z oficjalnych stron internetowych i profili/kont w mediach społecznościowych.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

21,00 zł 35,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,50 zł
i
Nowe media w trzecim sektorze: Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań - ebook
28,70 zł 35,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,50 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!