Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

O własnej promocji środków przekazu w Polsce: Między teorią a praktyką – ebook

ebooki: O własnej promocji środków przekazu w Polsce: Między teorią a praktyką – ebook
CENA NEXTO
O własnej promocji środków przekazu w Polsce: Między teorią a praktyką – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Anna Jupowicz-Ginalska  

29.08.2024

polski

218

Aspra

978-83-7545-499-4

  • PDF
Opis

Tom 23. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

"Prezentowany zbiór artykułów przedstawia wyniki ciekawych badań empirycznych, ważnych dla wszystkich osób zaangażowanych zarówno w przemyśle medialnym, jak i dla studentów marketingu medialnego. W tym też kontekście książka ta buduje mosty między właścicielami mediów i redakcjami a światem akademickim. Zapoznaje młodzież akademicką, dziennikarzy redaktorów i zarządzających mediami z rezultatami naukowych dociekań i ma do spełnienia ważny społecznie cel: przyczynić się do poprawy jakości dziennikarstwa, wolności mediów, jak i rozumienia roli środków przekazu w rozwoju obywatelskiej edukacji medialnej."
prof. dr hab. Jerzy Olędzki

Cena Klubowicza Nexto Premium?

23,40 zł 39,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,30 zł
i
O własnej promocji środków przekazu w Polsce: Między teorią a praktyką - ebook
35,10 zł 39,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,30 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!