Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Paradygmaty zarządzania biznesem w otoczeniu sieciowym – ebook

ebooki: Paradygmaty zarządzania biznesem w otoczeniu sieciowym – ebook
CENA NEXTO
Paradygmaty zarządzania biznesem w otoczeniu sieciowym – ebook
CENA NEXTO

28.08.2024

polski

175

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

978-83-7875-394-0

  • PDF
Opis

Celem ogólnym podjętych w monografii badań jest rozpoznanie istoty, rodzajów korzyści, uwarunkowań wynikających z zarządzania biznesem zgodnego z zidentyfikowanymi paradygmatami. Skuteczność osiągnięcia celu głównego wymagała badań spełniających cele szczegółowe, do których zaliczono: określenie atrybutów paradygmatów zarządzania podmiotami w otoczeniu sieciowym; identyfikację determinant wyboru formy organizacyjnej, zasad współdziałania międzyorganizacyjnego w przestrzeni sieciowej; identyfikację sposobów wykorzystania zasobów w przebiegających w sieciach procesach gospodarczych; identyfikację metod zarządzania relacjami w organizacjach sieciowych; identyfikację ryzyka kreowania renty sieciowej. Tym celom podporządkowano strukturę monografii. Prezentowane wyniki badań dedykowane są zarówno praktykom gospodarczym, jak i osobom studiującym zarządzanie. Rozdział pierwszy wyznaczył konwencję wnioskowania. Jej podstawą była interpretacja desygnatu paradygmatu. Dzięki identyfikacji atrybutów paradygmatów współczesnego zarządzania, wykazano ich wzajemne uwarunkowania i zróżnicowany charakter oddziaływania. Umożliwiło to ich hierarchizację oraz zbudowanie trójpoziomowego modelu, w którym można wyodrębnić metaparadygmat, paradygmat całościowy, a także paradygmaty cząstkowe.

Paradygmaty zarządzania biznesem w otoczeniu sieciowym - ebook
16,20 zł 18,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,50 zł
?
Ładowanie rekomendacji…
Ładowanie rekomendacji…
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!