Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Patriotyzm konsumencki Polaków – ebook

ebooki: Patriotyzm konsumencki Polaków – ebook
Patriotyzm konsumencki Polaków – ebook

Mirosława Kaczmarek   Magdalena Wieja  

28.08.2024

polski

120

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

978-83-8211-095-1

  • PDF
Opis

Kraj pochodzenia produktu należy obok jakości i ceny do najważniejszych kryteriów wyboru przy podejmowaniu przez konsumenta decyzji zakupowych artykułów spożywczych, a w kontekście negatywnych skutków pandemii COVID-19 kupowanie żywności made in Poland zyskuje na znaczeniu, stając się praktycznym działaniem na rzecz wspierania rodzimych producentów. W monografii usystematyzowano stan wiedzy na temat zjawiska patriotyzmu konsumenckiego oraz zidentyfikowano postawy i czynniki determinujące nabywanie przez konsumentów polskich produktów żywnościowych. Ponadto na podstawie wyników badań empirycznych dokonano typologii konsumentów z trzech generacji wiekowych – X, Y i Z – w kontekście postaw wobec tych produktów, a zwłaszcza triady ich cech, tj. pochodzenia, ceny i jakości. W konsekwencji stwierdzono występowanie znaczących różnic międzypokoleniowych i odmienne, nie zawsze pozytywne podejście do zakupu polskiej żywności.

Patriotyzm konsumencki Polaków - ebook
Produkt bezpłatny
?