Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Perswazja w telewizyjnej reklamie społecznej. Studium socjologiczne – ebook

ebooki: Perswazja w telewizyjnej reklamie społecznej. Studium socjologiczne – ebook
CENA NEXTO
Perswazja w telewizyjnej reklamie społecznej. Studium socjologiczne – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Ewa Kurzeja  

29.08.2024

polski

234

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

978-83-8012-920-7

  • PDF
Opis

Podjęty w monografii temat, obszerne zaplecze literaturowe, analiza teoretyczna problemu reklamy per se, a społecznej w szczególności, na tle historii komunikacji perswazyjnej, przeprowadzone badania empiryczne, analiza zabranych konkretnych licznych przykładów kampanii i spotów sprawiają, że monografia wzbogaci, jak dotąd niestety skromny, dorobek poznawczo-analityczny polskich badań nad reklamą, zwłaszcza w zakresie działań pożytku publicznego. Może się stać inspiracją nie tylko do dalszych badań medioznawczych i socjologicznych, lecz przede wszystkim do lepszej praktyki reklamy społecznej, uświadamiając praktykom – dyrektorom kreatywnym, wykonawcom reklamy, domom mediowym itd. – w porównawczej analizie mocne i słabe strony reklamy społecznej w Polsce, jej potencjał, a także niewykorzystane w pełni możliwości.

Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Gobana-Klasa

Autorka podjęła ciekawy poznawczo i ważny społecznie temat reklamy społecznej emitowanej w telewizji. […] Jej znaczenie stale wzrasta, stąd też konieczność podjęcia systematycznych badań nad mechanizmami konstruowania reklamy społecznej, jej treściami oraz skutecznością oddziaływania. […] Praca jest obszernym studium o charakterze teoretyczno-empirycznym. […] Może znaleźć szeroki krąg odbiorców wśród zainteresowanych perswazyjnymi funkcjami reklam, zwłaszcza reklam społecznych. Ma też wyraźnie aplikacyjny wymiar i zapewne spotka się również z zainteresowaniem tzw. praktyków, którzy właśnie poprzez reklamę społeczną podejmują próby upowszechniania prowadzonych przez siebie projektów socjalnych, aby w ten sposób zyskiwać ich zwolenników.

Z recenzji prof. dr. hab. Wojciecha Świątkiewicza

Cena Klubowicza Nexto Premium?

12,60 zł 21,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,70 zł
i
Perswazja w telewizyjnej reklamie społecznej. Studium socjologiczne - ebook
18,90 zł 21,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,70 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!