Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej – ebook

ebooki: Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej – ebook
CENA NEXTO
Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Aleksandra Kaniewska-Sęba  

28.08.2024

polski

200

Wydawnictwo Naukowe E Book

978-83-65817-33-4

  • PDF

Opis

W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i ryzykowne. Potrzebne jest więc rozwijanie wiedzy nie tylko o technikach pomiaru tych efektów, wykorzystywanych w kalkulowaniu różnych mierników sprawności, ale także o metodach, które ukazując związki kazualne pomiędzy określoną aktywnością promocyjną a zjawiskami rynkowymi pozwolą uchwycić istotne determinanty skuteczności komunikacji marketingowej.Analizując polski dorobek naukowo-badawczy w tym obszarze, można odnieść wrażenie, że dane używane w marketingu do formułowania sądów na temat rezultatów akcji promocyjnych i ewentualnych czynników sukcesu tych działań pochodzą na ogół z ilościowych pomiarów sondażowych (wywiady, ankiety), choć można również dostrzec wzrost zainteresowania technikami pomiaru jakościowego czy triangulacją metod.

Opis stanowi fragment Wstępu

Cena Klubowicza Nexto Premium?

13,80 zł 23,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,00 zł
i

Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej - ebook

20,70 zł 23,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,00 zł
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!