Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane – ebook

ebooki: Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane – ebook
CENA NEXTO
Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane – ebook
CENA NEXTO

Katarzyna Rupik  

28.08.2024

polski

416

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

978-83-7875-122-9

  • PDF
Opis

Rozdział pierwszy poświęcono studiom dorobku nauk o zarządzaniu w zakresie systemu planowania w przedsiębiorstwie. W rozdziale drugim, na gruncie dorobku naukowego marketingu, omówiono problematykę planowania marketingowego. W rozdziale trzecim zaprezentowano wyniki studiów wyłaniających się i nowych koncepcji zarządzania i marketingu, które dopełniły całościowego obrazu planowania marketingowego, szczególnie w wymiarze sieciowym i interfunkcyjnym ujęcia zintegrowanego. W rozdziale czwartym zaprezentowano najważniejsze wyniki badań empirycznych. W zakończeniu pracy zamieszczono syntetyczne wnioski odnoszące się do sformułowanych celów pracy oraz hipotezy głównej. Na końcu pracy, w aneksie, zamieszczono wzór kwestionariusza wywiadu wykorzystanego w badaniach empirycznych.

Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane - ebook
38,70 zł 43,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,25 zł
?
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!