Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków – ebook

ebooki: Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków – ebook
CENA NEXTO
Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Adam Dymitrowski   Aleksandra Hauke-Lopes   Łukasz Małys   Milena Ratajczak-Mrozek  

28.08.2024

polski

126

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

978-83-8211-011-1

  • PDF

Opis

Celem prezentowanej publikacji jest wykształcenie w czytelniku umiejętności podejmowania trafnych decyzji w procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz uświadomienie istnienia współzależności pomiędzy odpowiednio skonstruowanymi elementami strategii marketingowej a sukcesem firmy.
Niewątpliwą zaletą książki jest praktyczny charakter zawartych w niej informacji. Dzięki stworzeniu modelowych sytuacji, które symulują realne rynkowe wyzwania, z którymi zmagają się firmy na całym świecie, można ćwiczyć umiejętność poprawnych reakcji, a także badać różne scenariusze wydarzeń.
Opracowanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza z nich przedstawia studia przypadków firm polskich i zagranicznych, dostarczając informacji o sposobie zorganizowania wnętrz przedsiębiorstw (zasobach, strukturze organizacyjnej itp.), branży, w jakiej funkcjonują (klientach, dostawcach, konkurentach itp.) oraz mechanizmach interakcji zachodzących pomiędzy nimi.
Natomiast część druga prezentowanej publikacji składa się z zadań i warsztatów, które stanowią doskonałą okazję do pracy grupowej, trenowania niekonwencjonalnych metod rozwiązywania problemów oraz trudnej sztuki publicznego przemawiania i prezentacji.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

7,20 zł 12,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,00 zł
i

Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków - ebook

10,80 zł 12,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,00 zł
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!