Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym – ebook

ebooki: Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym – ebook
CENA NEXTO
Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Elżbieta Jendrzejczak   Agnieszka Tomczak  

28.08.2024

polski

96

Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej

978-83-7814-665-0

  • PDF

Opis

Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu.
Druga wersja skryptu na temat podstaw marketingu uwzględnia w większym zakresie zagadnienia związane z sektorem publicznym oraz marketingiem dóbr zaopatrzeniowych. Zmieniona wersja skryptu dedykowana jest przede wszystkim studentom kierunku Administracja, a także ma wspomagać dydaktykę w zakresie przedmiotu marketing na technicznych kierunkach studiów.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

13,80 zł 23,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,00 zł
i

Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym - ebook

20,70 zł 23,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,00 zł
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!