Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości – ebook

ebooki: Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości – ebook
CENA NEXTO
Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Monika Łada  

28.08.2024

polski

246

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

978-83-7246-686-0

  • PDF
Opis

Głównym celem pracy jest próba skonstruowania modelu identyfikacji i pomiaru relacji z klientami w metodach rachunkowości zarządczej. Zrealizowanie tego celu wymagało identyfikacji metod rachunkowości zarządczej zorientowanych na relacje z klientami, wskazania przyczyn ich rozwoju oraz przeprowadzenia analizy poszczególnych metod z punktu widzenia zastosowanych kategorii pomiaru, generowanych zbiorów informacji i celów, dla których informacje te są opracowywane. Celem aplikacyjnym opracowania jest ocena skali i uwarunkowań wykorzystania poszczególnych metod rachunkowości zarządczej zorientowanych na relacje z klientami w polskich spółkach giełdowych i wskazanie na tej podstawie najważniejszych czynników determinujących efektywne wykorzystanie tych metod w praktyce przedsiębiorstw.

Osiągnięcie obu celów zostało zrealizowane poprzez badania skierowanie na udowodnienie następujących tez badawczych: Pomiar prowadzony w odniesieniu do relacji z klientami jest przedmiotem badań rachunkowości zarządczej; Zmiana relacji organizacji gospodarczych z klientami wpłynęła na rozwój nowej grupy metod rachunkowości zarządczej zorientowanych na klientów i relacje, jakie te podmioty utrzymują z organizacją; Pomiar relacji z klientami we współczesnej rachunkowości zarządczej jest prowadzony w trzech perspektywach: wartości dla klienta, wartości klienta oraz współkreowania wartości w sieci powiązań międzyorganizacyjnych; Wprowadzanie kolejnych perspektyw pomiaru relacji z klientami przyczynia się do rozwoju nowych metod rachunkowości zarządczej oraz modyfikacji metod już znanych; Rozwój metod zorientowanych na relacje z klientami wymaga rozszerzenia zakresu rachunkowości zarządczej o nowe zbiory informacji; Uwarunkowania praktycznego zastosowania metod rachunkowości zarządczej zorientowanych na relacje z klientami są złożone – nie można wskazać jednego czynnika determinującego pozytywny wpływ ich zastosowania na efektywność działalności organizacji gospodarczych.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

15,00 zł 25,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,50 zł
i
Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości - ebook
19,90 zł 25,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,50 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!