Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Postawy konsumentów wobec innowacji w handlu detalicznym w kontekście pandemii COVID-19 – ebook

ebooki: Postawy konsumentów wobec innowacji w handlu detalicznym w kontekście pandemii COVID-19 – ebook
NowośćCENA NEXTO
Postawy konsumentów wobec innowacji w handlu detalicznym w kontekście pandemii COVID-19 – ebook
NowośćCENA NEXTO

08.12.2025

polski

122

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

978-83-683-9437-5

  • PDF
Opis

Celem monografii jest identyfikacja postaw konsumenckich wobec innowacyjnych rozwiązań stosowanych w handlu detalicznym wraz z ich uwarunkowaniami i skutkami, ze szczególnym uwzględnieniem kontekstu pandemii COVID-19. Struktura książki obejmuje wstęp, trzy rozdziały problemowe, zakończenie, bibliografię i załącznik, w którym zamieszczono kwestionariusz ankiety.

Zrozumienie tego, w jaki sposób konsumenci reagują na innowacje, ma ogrom­ne znaczenie dla rozwoju handlu detalicznego, gdyż postawy konsumentów wpły­wają na akceptację lub opór wobec nowych rozwiązań. Umieszczenie badań w kon­tekście pandemii COVID-19 jest ważne z punktu widzenia jej znaczenia dla procesów adaptacyjnych do nowych warunków rynkowych oraz określenia możliwości i barier dalszego rozwoju innowacji.

Monografia ma także znaczenie aplikacyjne, dostarcza bowiem wskazówki dla praktyków i decydentów związanych z sektorem handlu detalicznego, które mogą wspierać ich decyzje i działania związane z wprowadzaniem i rozwojem innowacyj­nych rozwiązań.

Postawy konsumentów wobec innowacji w handlu detalicznym w kontekście pandemii COVID-19 - ebook
28,35 zł 31,50 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,35 zł
?
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!