Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne – ebook

ebooki: Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne – ebook
CENA NEXTO
Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne – ebook
CENA NEXTO

Mariusz Trojanowski  

28.08.2024

polski

291

Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW

978-83-63962-28-9

  • PDF
Opis

Handel detaliczny - zarówno na świecie, jak i w Polsce - jest obszarem dynamicznie zachodzących zmian, przy czym, jak się wydaje, ich naukowe wyjaśnienia są niewspółmiernie skromne w stosunku do skali obserwowanych zjawisk. Powyższe stwierdzenie wydaje się zasadne zwłaszcza w odniesieniu do handlu wysyłkowego, zrozumienia jego genezy, rozwoju i prognozowania udziału w handlu detalicznym w przyszłości.Temat, który jak do tej pory, szczególnie w Polsce, nie doczekał się wielu badań, stanowi zagadnienie postaw nabywców wobec tej formy handlu. Jest to zaskakujące, szczególnie jeśli uwzględni się często podkreślaną w literaturze marketingowej rolę postaw konsumenckich w kształtowaniu i prognozowaniu polityki sprzedażowej. Powyższe przesłanki w pełni uzasadniają konieczność podjęcia na polskim gruncie badań ukierunkowanych na ocenę postaw konsumentów wobec handlu wysyłkowego i czynników determinujących ich zmiany. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest monografia

Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne - ebook
27,00 zł 30,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,50 zł
?
Ładowanie rekomendacji…
Ładowanie rekomendacji…
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!