Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Praca konsumentów: Teorie praktyki i uwarunkowania – ebook

ebooki: Praca konsumentów: Teorie praktyki i uwarunkowania – ebook
CENA NEXTO
Praca konsumentów: Teorie praktyki i uwarunkowania – ebook
CENA NEXTO

Konstanty Strzyczkowski  

29.08.2024

polski

200

Elipsa Dom Wydawniczy i Handlowy

978-83-8017-198-5

  • PDF
Opis

Nie ulega wątpliwości, że przedstawione w pracy zjawiska związane z pracą niematerialną, tworzeniem treści, praktykami prosumpcyjnymi, pracą fanowską, ekonomią współdzielenia stają się coraz wyraźniejszym elementem współczesnego porządku społeczno-gospodarczego.
Celem przedstawionej rozprawy jest próba prześledzenia i przeanalizowania zarówno przykładów produktywnych praktyk konsumentów i ich zaangażowania w procesy współtworzenia wartości, jak i dyskursów podejmujących się wyjaśnienia charakteru podejmowanych przez nich działań.
Praca stanowi próbę przedstawienia i uporządkowania zróżnicowanej, interdyscyplinarnej refleksji dotyczącej pracy konsumentów i ich zaangażowania we współtworzenie wartości. Jej naczelnym zadaniem jest zatem identyfikacja istniejących dyskursów w postaci teorii występujących w obszarze krytycznej ekonomii politycznej, teorii marketingowej, studiów kulturowych i badań medioznawczych.
Dodatkowym celem poznawczym pracy jest chęć ukazania coraz większego udziału konsumentów w działaniach o charakterze produktywnym. Płynność granic pomiędzy pracą i konsumpcją wydaje się odzwierciedlać trudności, na jakie napotykamy, próbując wytyczyć linie podziału pomiędzy produkcją i konsumpcją.

Praca konsumentów: Teorie praktyki i uwarunkowania - ebook
17,10 zł 19,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,25 zł
?
Ładowanie rekomendacji…
Ładowanie rekomendacji…
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!