Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych – ebook

ebooki: Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych – ebook
CENA NEXTO
Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Agnieszka Dziubińska   Marcin Komańda  

28.08.2024

polski

110

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

978-83-7875-689-7

  • PDF
Opis

Tematyka monografii wpisuje się w popularny w krajowej i światowej literaturze dyskurs łączący zagadnienia zarządzania wiedzą i relacjami z klientami. Zawarte w niej rozważania koncentrują się na działalności przedsiębiorstw z sektora MŚP. Dokonano w niej egzemplifikacji praktycznego podejścia przedsiębiorstw wobec wzmiankowanych zagadnień i zależności między ich wybranymi aspektami. Ze względu na przyjętą perspektywę badawczą niezbędnym stało się ustalenie istotnych uwarunkowań działalności sektora MŚP, a w szczególności adaptacyjności tych przedsiębiorstw dzięki rozwojowi relacji z otoczeniem. Ustalenia wynikające z powyższych założeń poddano weryfikacji, analizując materiał badawczy zebrany wśród menedżerów usługowych MŚP. Publikacja powstała we współpracy z Politechniką Opolską.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

6,00 zł 10,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,00 zł
i
Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych - ebook
7,00 zł 10,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,00 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!