Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Problemy konwergencji mediów II – ebook

ebooki: Problemy konwergencji mediów II – ebook
CENA NEXTO
Problemy konwergencji mediów II – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

29.08.2024

polski

221

Oficyna Wydawnicza Humanitas

978-83-64788-76-5

  • PDF
Opis

Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjalistów z obszaru public relations, specjalistów z zakresu zarządzania w mediach itp.). Liczymy, że poniższe artykuły pozwolą na pogłębioną analizę zjawiska wzajemnego przenikania się mediów z wielorakiej perspektywy (medioznawczej, politologicznej, kulturoznawczej, socjologicznej), co pozwoli na interdyscyplinarne spojrzenie na zjawisko konwergencji z wykorzystaniem narzędzi oraz wyników badań będących charakterystycznymi dla danej dziedziny.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

12,60 zł 21,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,70 zł
i
Problemy konwergencji mediów II - ebook
18,90 zł 21,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,70 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!