Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Przegląd Socjologiczny t. 56 z. 1/2007 – ebook

ebooki: Przegląd Socjologiczny t. 56 z. 1/2007 – ebook
Przegląd Socjologiczny t. 56 z. 1/2007 – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

Praca zbiorowa  

29.08.2024

polski

320

Łódzkie Towarzystwo Naukowe

  • PDF
Opis

Od Redakcji
Niniejszy tom Przeglądu Socjologicznego poświęcony jest sondażowym badaniom opinii publicznej, a przede wszystkim sondażom wyborczym. Ich
wzrastająca rola w dyskursie publicznym i marketingu politycznym wpływa na
wizerunek wszelkich socjologicznych badań empirycznych i samej socjologii.
Warto więc pogłębiać rozważania nad ich rolą we współczesnym społeczeństwie i metodologicznymi problemami ich stosowania.
Przedstawione teksty zostały przygotowane przez przedstawicieli różnych ośrodków akademickich, instytutów badawczych i analitycznych. Prezentują
różnorodne rozważania dotyczące: historii zmian zapisów prawnych regulujących możliwość publikowania sondaży preferencji wyborczych; roli sondaży w procesie politycznym i w życiu społecznym z perspektywy komunikowania
społecznego; postulatów modyfikacji technik badawczych; wykorzystywania wiedzy o populacji badanej do wyboru odpowiedniej techniki doboru próby i psychologii poznawczej do interpretacji rezultatów sondaży przedwyborczych i wyników wyborów; analizy rynku sondaży przedwyborczych; roli sondaży w marketingu politycznym; ewolucji procesu akulturacji badań sondażowych;nowych modeli respondenta (obywatela, wolontariusza, konsumenta, internauty) oraz analiz porównawczych w badaniach sondażowych.

Przegląd Socjologiczny t. 56 z. 1/2007 - ebook
Produkt bezpłatny
?
Ładowanie rekomendacji…