Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007 – ebook

ebooki: Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007 – ebook
CENA NEXTO
Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007 – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

29.08.2024

polski

107

Polskie Stowarzyszenie Psychologii Społecznej i Wydawnictwo Naukowe Scholar

  • PDF
Opis

ISSN 1896-1800

W numerze [Contents]:

Psychospołeczne aspekty Internetu [Psycho-social aspects of International use] J

an M. Zając, Krzysztof Krejtz: Internet jako przedmiot i obszar badań psychologii społecznej [The Internet as object and area of socio-psychological research], s. 191–200;

Oleg Gorbaniuk, Joanna Wiciok, Monika Hermanowicz-Górny: Psychologiczne predyktory zakupów online [Psychological predictors of on-line shopping behavior], s. 201–213;

Patrycja Rudnicka: Wzorce aktywności studentów w Internecie [Patterns of internet activity among students], s. 214–224;

Agata Błachnio: Przegląd wybranych badań nad wpływem Internetu na dobrostan psychiczny i kontakty społeczne użytkowników [Review of research on the social and psychological effects of the Internet on well-being and interpersonal relationships of users], s. 225–233;

Jan M. Zając, Dominik Batorski: Jak skłonić do udziału w badaniach internetowych: zwiększanie realizacji próby [Motivating people to participate in online research: Ways to increase response rate], s. 234–248.

Czy możliwe są prawa uniwersalne w psychologii społecznej: dyskusja [Are universal laws in social psychology possible: A discussion]

Maciej Dymkowski: O uniwersalności teorii psychologii społecznej [On the universality of theories in social psychology], s. 249–261;

Michał Bilewicz: O pożytkach z teorii średniego zasięgu [Profiting from middle-range theories], s. 262–265;

Mirosław Kofta: Psychologia społeczna: od naiwnego do świadomego uniwersalizmu [Social psychology: From naive to conscious universalism], 266–270;

Maria Lewicka: O konstruktywizmie, różnicach indywidualnych i prawach ogólnych [On constructivism, individual differences and universal laws], s. 271–275;

Adrian Wójcik: Jeśli działa, nie naprawiaj – glosa do tekstu „O uniwersalności teorii psychologii społecznej” Macieja Dymkowskiego [If it is not broken, don’t fix it – response to the article On the universality of theories in social psychology by

Maciej Dymkowski:, s. 276–279; Maciej Dymkowski: Komentowanie komentarzy: o uniwersalnych teoriach i ich przydatności w psychologii społecznej [Comments on comments: On universal theories and their usefulness in social psychology], s. 280–285.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

7,80 zł 13,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,10 zł
i
Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007 - ebook
10,66 zł 13,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,10 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!