Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Public relations w przestrzeni publicznej – ebook

ebooki: Public relations w przestrzeni publicznej – ebook
CENA NEXTO
Public relations w przestrzeni publicznej – ebook
CENA NEXTO

28.08.2024

polski

192

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

978-83-7875-466-4

  • PDF
Opis

Prezentowana monografia składa się z trzech części, każda poświęcona jest tematom, które jeszcze kilkanaście lat temu były charakterystyczne dla PR-u, a dzisiaj nabierają znaczenia jako niezależne gałęzie naukowych rozważań wynikających z badań nad praktyką. Część pierwsza, na którą składają się cztery rozdziały, jest przykładem przekazywania nowym polom badawczym zagadnień dawniej typowych dla PR. W części drugiej prezentowanej monografii skoncentrowano się na rdzeniu PR-u, jakim jest komunikacja. Public relations jest komunikowaniem się organizacji z otoczeniem w sposób systematyczny i metodyczny. Badania zawarte w kolejnych rozdziałach pokazują, w jaki sposób wiedza na temat komunikowania i PR-u jest wykorzystywana w praktyce bardzo zróżnicowanych organizacji. Ostatnia część oddana została w ręce badaczy zagranicznych lub polskich – piszących w języku angielskim. Tematyka tej części jest bardzo zróżnicowana, choć stanowi nadal dowód na zmianę paradygmatu PR albo po prostu jego upadku.

Public relations w przestrzeni publicznej - ebook
17,10 zł 19,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,25 zł
?
Ładowanie rekomendacji…
Ładowanie rekomendacji…
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!