Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Publiczność mediów w epoce cyfrowej – ebook

ebooki: Publiczność mediów w epoce cyfrowej – ebook
CENA NEXTO
Publiczność mediów w epoce cyfrowej – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Alicja Jaskiernia   Katarzyna Gajlewicz-Korab  

29.08.2024

polski

216

Aspra

978-83-7545-751-3

  • PDF
Opis

Tom 31. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają na ich zawartość oraz politykę nadawców. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest książka Publiczność mediów w epoce cyfrowej.
W publikacji przedstawiono wyniki najnowszych badań nad różnymi aspektami zmian w audytoriach medialnych i ich skutkami, zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. Jestem przekonana, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem medioznawców, politologów, socjologów, kulturoznawców oraz badaczy reprezentujących inne dyscypliny naukowe zajmujących się współczesnymi mediami, a zwłaszcza tematyką zmieniającej się roli publiczności współczesnych mediów, złożonej już nie z biernych odbiorców oferty medialnej, ale z aktywnych „użytkowników”, „konsumentów” czy „prosumentów” mediów.
Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz

Cena Klubowicza Nexto Premium?

23,40 zł 39,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,30 zł
i
Publiczność mediów w epoce cyfrowej - ebook
31,98 zł 39,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,30 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!