Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych – ebook

CENA NEXTO

Andrew McStay  

09.03.2020

01.01.2020

polski

307

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

978-83-8142-618-3

  • EPUB
  • MOBI

Opis

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian.

Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami.

Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. Książka to niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.

Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych - ebook

43,11 zł 47,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,90 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

28,74 zł 47,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,90 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!