Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Reklama suplementów diety. Ograniczenia prawne – ebook

ebooki: Reklama suplementów diety. Ograniczenia prawne – ebook
CENA NEXTO
Reklama suplementów diety. Ograniczenia prawne – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Monika Łata  

17.01.2025

15.01.2025

polski

386

C.H.Beck

978-83-8356-545-3

  • PDF
Opis

Monografia podejmuje próbę odpowiedzi na pytanie, czy obowiązujące w Polsce prawne ograniczenia reklamy suplementów diety są poprawnie skonstruowane oraz realizują cele, które wyznacza im prawo unijne i polskie. Publikacja omawia następujące problemy:

  • czy przepisy regulujące reklamę suplementów diety uwzględniają charakter tych produktów, specyfikę reklamy oraz zróżnicowanie jej adresatów;
  • czy granice dozwolonej reklamy suplementów diety są zgodne z celami prawa żywnościowego, w tym celami przekazywania konsumentom informacji na temat żywności oraz czynią zadość prawom i wolnościom konstytucyjnym;
  • czy obowiązujące prawo reklamy suplementów diety zapewnia proporcjonalną ochronę konsumentom oraz przedsiębiorcom z sektora żywnościowego;
  • czy w reklamie suplementów diety istnieją obszary problemowe, które wymagają zmiany lub stworzenia nowej regulacji.

W podsumowaniu autorka dowodzi, że potrzebne są konkretne zmiany w prawie, uwzględniające fakt, że prawo dotyczące informacji na temat żywności powinno być zarazem dostatecznie precyzyjne oraz elastyczne.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

149,40 zł 249,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 174,30 zł
i
Reklama suplementów diety. Ograniczenia prawne - ebook
211,65 zł 249,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 174,30 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!