Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Reklama wprowadzająca w błąd – ebook

CENA NEXTO

Karolina Pietrusińska  

07.09.2024

01.08.2024

polski

457

Ridero

978-83-8384-377-3

  • EPUB
  • MOBI
Opis

Reklama wprowadzająca w błąd jest zjawiskiem, które nie tylko narusza zasady etyki w biznesie, ale także wywołuje negatywne konsekwencje dla konsumentów i rynku. Niniejsza książka ma na celu zbadanie, jak takie praktyki wpływają na decyzje zakupowe, jakie są ich prawne i moralne implikacje oraz jak można je rozpoznawać i unikać. Fragment książki powstał przy pomocy Al

Cena Klubowicza Nexto Premium?

14,54 zł 24,23 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,96 zł
i
Reklama wprowadzająca w błąd - ebook
19,90 zł 24,23 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,96 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!