Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Reklamacje. Felietony o reklamie – ebook

TANIEJ 5 %

Maciej Ślużyński  

11.12.2012

polski

72

RW 2010

978-83-63598-26-6

Ocena: 5 (1 oceniający) Oceń produkt

  • EPUB
  • PDF
  • MOBI

Opis

Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie Marketing w praktyce w latach 2004-2006. Dziś prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za nieco przestarzałe, zapewniamy, że opisywane przez autora mechanizmy i zjawiska, tyczące języka reklamy, pozostały te same. Podczas gdy na rynek w ciągu ostatnich lat weszli nowi producenci, tak potrzebnych artykułów jak papier toaletowy czy maść na hemoroidy, to strategie reklamy tychże produktów niestety nie uległy znaczącej zmianie... Co z żalem zaświadczamy.


Skończyłem filologię polską na UAM-ie i potem przez piętnaście lat pracowałem w kilku agencjach reklamowych jako copywriter. Parę lat temu zacząłem także pisać o językowych aspektach reklam. Czasami na poważnie (i tak powstał podręcznik pisania tekstów reklamowych), czasami w lżejszej formie (i tak powstały między innymi te felietony).
(od Autora)

Reklamacje. Felietony o reklamie - ebook

6,56 zł 6,90 zł
?
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 5 (1 oceniający)

1 - 1 z 1 opinii

  • Ocena:5
    Luiza Przychodzień/2013-01-26

    Publikacja przydatna dla niektórych studentów, ale także dla konsumentów, by nie dać się nabijać w butelkę.

1 - 1 z 1 opinii