Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Relacje społeczne w koopetycji muzeów – ebook

ebooki: Relacje społeczne w koopetycji muzeów – ebook
CENA NEXTO
Relacje społeczne w koopetycji muzeów – ebook
CENA NEXTO

Patrycja Juszczyk  

28.08.2024

polski

422

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

978-83-7875-762-7

  • PDF
Opis

Celem monografii jest identyfikacja przejawów (potencjalnie pozytywnego i negatywnego) oddziaływania relacji społecznych na – rozpatrywane na poziomie międzyorganizacyjnym –relacje koopetycji instytucji kultury (muzeów). Praca, poza charakterem teoriopoznawczym, służy także celom utylitarnym. Wyniki badań empirycznych pozwalają bowiem na opracowanie zaleceń dla publicznych oraz niepublicznych instytucji kultury (w szczególności podmiotów z sektora non profit) w zakresie zarządzania (w szczególności muzeami) w kontekście nawiązywania współpracy z innymi podmiotami, budowania konkurencyjności, strategii organizacji (w tym strategii konkurencji), a także wykorzystania korzyści płynących z relacji społecznych z konkurentami w celu stymulowania rozwoju instytucji.

Relacje społeczne w koopetycji muzeów - ebook
39,60 zł 44,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,00 zł
?
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!