Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Retoryka mediów Retoryka w mediach – ebook

ebooki: Retoryka mediów Retoryka w mediach – ebook
CENA NEXTO
Retoryka mediów Retoryka w mediach – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Małgorzata Marcjanik  

29.08.2024

polski

110

Aspra

978-83-7545-356-0

  • PDF
Opis

Retoryka to sztuka mówienia. Słowo sztuka pokazuje wysoki stopień umiejętności. Słowo sztuka jest bardzo piękne – i wtedy, kiedy myślimy o artyzmie, i wtedy, kiedy myślimy o dobrym rzemiośle. Ale od słowa sztuka pochodzi bardzo zły przymiotnik – to jest słowo sztuczny. Sztuczny to już „niedobry”. Kiedyś słowo sztuczny znaczyło „zgodny z regułami sztuki”, ale dzisiaj sztuczny znaczy także „fałszywy”. Kiedy mówimy o retoryce, często myślimy nie tyle o sztuce, ile o sztuczności; o tym, że robimy coś dla wizerunku, że robimy coś dla pozoru. A także często, że ta retoryka służy nie tyle porozumieniu, ile manipulacji. Więc ta umiejętność nie jest po to, żeby być razem z innymi ludźmi – jak to kiedyś bywało – tylko po to, żeby kogoś gdzieś daleko, tam gdzie on wcale nie chce, zaprowadzić.
prof. dr hab. Jerzy Bralczyk

Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

17,40 zł 29,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,90 zł
i
Retoryka mediów Retoryka w mediach - ebook
19,90 zł 29,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,90 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!