Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Siła podświadomości. Co wpływa na nasze myśli, odczucia i zachowanie? – ebook

TANIEJ 5 %

Adam Alter  

14.11.2016

polski

328

Dom Wydawniczy PWN

978-83-7705-530-4

Ocena: 5 (1 oceniający) Oceń produkt

  • EPUB
  • MOBI

Opis

"Podświadomość – umiejętnie wykorzystana – może być źródłem życiowego powodzenia.

• Widok pieniędzy sprawia, że stajemy się bardziej samowystarczalni, mniej pomocni i mniej wrażliwi na ból.

• Ciepłe, słoneczne dni nastrajają optymistycznie, lecz zarazem wzmagają niecierpliwość i agresję.

• Jesteśmy tak silnie przywiązani do swoich inicjałów, że przekazujemy więcej pieniędzy ofiarom akurat tych huraganów, których nazwa zaczyna się na tę samą literę, co noszone przez nas imię: Katarzyna przeleje pokaźną sumę na konto fundacji dla ofiar Katriny, a Renata chętniej wesprze poszkodowanych przez huragan Rita.

• Judocy w czerwonym kimonie wygrywają częściej niż zawodnicy ubrani na niebiesko, ponieważ czerwień popycha ich do bardziej agresywnego zachowania, a sędziowie postrzegają ich jako dominujących na macie.

• W pracy wrzucamy trzy razy więcej drobnych do puszki w pokoju socjalnym – w ramach symbolicznej zapłaty za wypitą herbatę i kawę – kiedy na ścianie wisi zdjęcie pary oczu. Ewolucja uwrażliwiła nas na bycie obserwowanym, dlatego postępujemy szlachetniej, nawet jeśli przygląda nam się jedynie para fotograficznych oczu.

Świat jest pełen słów i obrazów, które zmuszają nas do podejmowania nieoczekiwanych decyzji. ""Siła podświadomości"" ze szczegółami opisuje, w jaki sposób środowisko wpływa na myśli, uczucia i zachowania. Książka skrzy się od odkrywczych spostrzeżeń, rozbrajających anegdot i nowatorskich eksperymentów."

Siła podświadomości. Co wpływa na nasze myśli, odczucia i zachowanie? - ebook

33,15 zł 34,90 zł
?
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 5 (1 oceniający)

1 - 1 z 1 opinii

  • Ocena:5
    Jacek Bober/2019-11-12

    Chcesz zrozumieć swoje emocje i poznać dlaczego jesteś jaki jesteś? Przeczytaj

1 - 1 z 1 opinii