Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji – ebook

ebooki: Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji – ebook
CENA NEXTO
Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

28.08.2024

polski

162

Oficyna Wydawnicza Humanitas

978-83-65682-92-5

  • PDF
Opis

Celem niniejszej monografii będzie analiza wielowymiarowości zjawiska konwergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marketingowej i public relations współczesnych organizacji. Analiza ta w szczególności dotyczyć będzie technologicznych, ekonomicznych i kulturowych aspektów prze¬obrażeń komunikacji społecznej firm oraz ewolucji form i narzędzi owej komunikacji w dobie ekspansji nowych technologii i przenikania się zjawisk medialnych. Przy¬jęto, że tak jak konwergencja wywołuje wielorakie, skomplikowane konsekwencje dla działalności przedsiębiorstw i ich funkcjonowania w sferze komunikacyjnej, tak samo zjawisko konwergencji jest wielowymiarowe, wymykające się jednoznacznym definicjom, precyzyjnym opisom i uproszczonym zabiegom badawczym. Konieczne jest więc dokonanie jego wielowymiarowej analizy z wykorzystaniem podejścia interdyscyplinarnego i złożonej metodologii wykorzystującej dorobek takich dziedzin jak nauka o zarządzaniu, nauka o mediach, socjologia, psychologia organizacji etc.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

14,40 zł 24,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,80 zł
i
Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji - ebook
19,90 zł 24,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,80 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!