Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Strategie marketingowe w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej – ebook

ebooki: Strategie marketingowe w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej – ebook
CENA NEXTO
Strategie marketingowe w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Janina Harasim  

28.08.2024

polski

282

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

83-7246-282-8

  • PDF
Opis

Zasadniczym celem pracy jest identyfikacja źródeł trwałej przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej, na tle zmian zachodzących wewnątrz banków i w ich otoczeniu, oraz sprecyzowanie warunków o charakterze strategicznym pozwalających na przekształcenie potencjalnych źródeł przewagi konkurencyjnej w tzw. przewagę pozycyjną. Cel badań i przyjęta teza wpłynęły na wybór procedury badawczej i konstrukcję pracy. Całość rozważań ujęto w trzech rozdziałach. W rozdziale pierwszym rozważania teoretyczne koncentrują się na określeniu roli marketingu w procesie budowy przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej. Rozdział drugi poświęcono zagadnieniu źródeł trwałej przewagi konkurencyjnej w obszarze bankowości detalicznej. W rozdziale trzecim określono podstawowe pola wyboru strategicznego banków w obszarze bankowości detalicznej i scharakteryzowano występujące w ich ramach główne opcje strategiczne. Rozważania zawarte w publikacji oparto na obszernej literaturze zagranicznej i krajowej z dziedziny bankowości, marketingu bankowego i zarządzania strategicznego.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

0,60 zł 1,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 0,70 zł
i
Strategie marketingowe w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej - ebook
0,90 zł 1,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 0,70 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!