Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Sztuka skutecznego pisania: Jak tworzyć treści, które przyciągają uwagę – ebook

Przeczytaj fragmentebooki: Sztuka skutecznego pisania: Jak tworzyć treści, które przyciągają uwagę – ebook
PROMOCJA -20%
Sztuka skutecznego pisania: Jak tworzyć treści, które przyciągają uwagę – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

PROMOCJA -20%

Todd Rogers   Jessica Lasky-Fink  

29.08.2024

polski

264

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-23712-7

  • EPUB
  • MOBI
Opis
ŁADNIE pisze się w szkole. W życiu trzeba pisać SKUTECZNIE. Kiedy ostatnio czekałaś kilka dni na odpowiedź na ważnego e-maila? A może znów spędziłeś godziny na pisaniu newslettera, który ostatecznie nie przyniósł oczekiwanego rezultatu? W cyfrowym świecie dotarcie do odbiorców jest wyjątkowo trudne. Każdego dnia otrzymują oni mnóstwo wiadomości i komunikatów. Jako autorzy musimy nieustannie konkurować o ich skupienie i uwagę. Napisany pięknym stylem i dobrze zredagowany tekst już nie wystarczy. Jak pisać, żeby zainteresować odbiorców i zachęcić ich do podjęcia działania? Jessica Lasky-Fink i Todd Rogers, naukowcy z Harvardu, od lat prowadzą badania nad ludzkim zachowaniem i procesami poznawczymi. Korzystając ze swojego doświadczenia i wiedzy z zakresu komunikacji, psychologii i nauk behawioralnych, stworzyli 6 zasad skutecznego pisania, dzięki którym twoje teksty będą nie tylko atrakcyjne, ale także przystępne i zrozumiałe dla czytelnika. Sztuka skutecznego pisania to praktyczny poradnik oparty na wynikach badań naukowych, który nauczy cię skutecznej komunikacji nie tylko w biznesie, ale również w życiu codziennym. Todd Rogers – profesor polityki publicznej na Uniwersytecie Harvarda. Specjalizuje się w naukach behawioralnych. Jest współzałożycielem Analyst Institute i Everyday Labs. Jego artykuły ukazywały się między innymi w „New York Timesie”, „Los Angeles Timesie” i „Politico”. Jessica Lasky-Fink – uzyskała tytuł doktora w dziedzinie polityki publicznej na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Jest kierowniczką ds. badań w The People Lab, zespole badawczym w Kennedy School na Uniwersytecie Harvarda. W swoich badaniach skupia się na usprawnieniu realizacji programów i usług publicznych.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

30,72 zł 64,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,80 zł
i
Sztuka skutecznego pisania: Jak tworzyć treści, które przyciągają uwagę - ebook
51,20 zł 64,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,80 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!