Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Uwarunkowania współpracy z klientem w procesach sprzedażowych – ebook

ebooki: Uwarunkowania współpracy z klientem w procesach sprzedażowych – ebook
CENA NEXTO
Uwarunkowania współpracy z klientem w procesach sprzedażowych – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Anna Zelga-Szmidla  

29.08.2024

polski

118

Politechnika Częstochowska

978-83-7193-845-0

  • PDF
Opis

Monografia dotyczy zagadnień sprzedaży, zarządzania sprzedażą, budowania więzi z klientami; obejmuje temat sprzedaży w ujęciu procesu jako podstawowej kwestii w działalności przedsiębiorstwa. Wdrożenie w przedsiębiorstwach zasad sprzedaży partnerskiej oraz adekwatnych metod i procedur zarządzania prowadzi do tworzenia silniejszych i trwalszych więzi z klientami, co pozytywnie wpływa na wyniki sprzedaży. Monografia przybliża zagadnienia historyczne i teoretyczne sprzedaży, zawiera rozważania na temat procesu sprzedaży, metod prezentacji, marketingu partnerskiego w procesie sprzedaży, tworzenia więzi z klientami oraz obsługi klienta po sprzedaży; obejmuje tematykę planowania sprzedaży, organizacji, personelu oraz jego motywowania i kontroli. W monografii zwrócono uwagę na sprzedaż ze szczególnym uwzględnieniem cech analizowanych pokoleń określanych w literaturze jako X, Y, Z i w tym kontekście omówiono temat współpracy z klientem w procesie sprzedaży.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

7,03 zł 11,71 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,20 zł
i
Uwarunkowania współpracy z klientem w procesach sprzedażowych - ebook
10,54 zł 11,71 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,20 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!