Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań – ebook

ebooki: Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań – ebook
CENA NEXTO
Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Aleksandra Burgiel   Ewa Kieżel  

30.01.2018

01.01.2017

polski

248

C.H.Beck

978-83-812-8043-3

  • PDF

Opis

Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te mają zasadnicze znaczenie dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu firm handlowych, usługowych, a także produkcyjnych, oni bowiem na co dzień podejmują decyzje wymagające aktualnej, ale i pogłębionej wiedzy o zachowaniach konsumentów. Zawarte w książce treści mogą więc być wykorzystane jako podstawa tworzenia skutecznych strategii marketingowych.

Publikacja jest oparta na solidnej podbudowie teoretycznej – autorzy dokonali przeglądu najnowszej światowej literatury dotyczącej konsumpcji i zachowań konsumentów.

Książka jest adresowana do pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych reprezentujących takie kierunki, jak: ekonomia, finanse czy zarządzanie, oraz do studentów tych kierunków zarówno na uczelniach ekonomicznych, jak i na wydziałach ekonomicznych uniwersytetów. Powinna też zainteresować doktorantów przygotowujących rozprawy z obszaru ekonomii i zarządzania.

Zachowania konsumentów należą do obszaru, w ramach którego stosunkowo często badacze podejmują przedsięwzięcia identyfikacji ich specyfiki, determinant je kształtujących itp. Jednakże tematyka, wokół której skupiają się Autorzy monografii nie jest często prezentowana w literaturze zarówno polskiej, jak i zagranicznej. Główny jej nacisk położony jest na wiedzę ekonomiczną konsumentów i jej wpływ na ich zachowania. Problem ten jest niezwykle aktualny, biorąc pod uwagę zmiany w otoczeniu (np. rozwój nowych technologii, szeroki dostęp do informacji).

Dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat, prof. UEP
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Zespół autorski tworzą pracownicy Katedry Badań Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

59,40 zł 99,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł
i

Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań - ebook

89,10 zł 99,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!