Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google – ebook
Opis
Bestseller „New York Timesa”
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie.
Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję.
Prawie każdy się myli.
Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie.
Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję «uciekaj albo walcz» i zmusza do nieszablonowego myślenia. - Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory.
Wielka czwórka jest lekturą obowiązkową i ma niezwykłą siłę rażenia, jak sam Scott Galloway, który przenikliwie, zabawnie i kąśliwie kojarzy fakty. Tak jak podczas swoich legendarnych wykładów MBA Galloway nie owija tu w bawełnę, nie szczędząc zasłużonej krytyki tytanom biznesu i niszczycielskim korporacjom. - Adam Alter, autor Siły podświadomości.
Profesor Scott Galloway z Uniwersytetu Nowojorskiego w bezpardonowy sposób ujawnia, jak Amazon, Apple, Facebook i Google budują swoje imperia. -„Publishers Weekly”, Dziesięć najważniejszych biznesowych książek jesieni 2017.
Jeżeli jest gdzieś znawca firm z zakresu nowych technologii bardziej bezpardonowy, bardziej opiniotwórczy i szybciej wypowiadający swoje poglądy niż Scott Galloway, to ja go jeszcze nie spotkałem. Albo jej”. - Philip Elmer-De Witt, „Fortune”
Scott Galloway jest wirtuozem przykuwania uwagi publiczności i robi to inteligentnie, rozważnie, czasem sarkastycznie, a często zabawnie. - Joanne Tombrakos, „Huffington Post”
Opinie o produkcie
1 - 1 z 1 opinii
- /2019-02-18
1. To już wszystko było - jeśli czytało się choć jedną książkę o każdej z tych form nic nowego tu nie znajdziesz;
2. Bardzo amerykocentryczne podejście do świata;
3. Dość powierzchowne traktowanie tematu, jednocześnie z elementami megalomanii samego autora;
5. Nie wszystkie przypuszczenia się sprawdziły a brzmiały w książce jak pewniaki - co niestety umniejsza wiarygodności całej publikacji.
6. Książka niewiele wnosząca do tego co już wiemy, z lekka demonizująca 4 wielkich graczy, ponownie pokazująca świat jedynie jako pole walki firm technologicznych (choć wydaje mi się, że są też inne ważne branże na tym świecie); odnosi się wrażenie, że autor ma niewielkie poważanie dla inteligenci czytelników - tłumaczy dość oczywiste procesy jakby były odkryciem Ameryki...
7. Możliwe, że przydatne dla zupełnych laików...
1 - 1 z 1 opinii