Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Wizerunek korporacyjny w gospodarce opartej na platformach – ebook

Przeczytaj fragmentebooki: Wizerunek korporacyjny w gospodarce opartej na platformach – ebook
NowośćCENA NEXTO
Wizerunek korporacyjny w gospodarce opartej na platformach – ebook
NowośćCENA NEXTO

Adam Figiel   Ewa Kozień   Bober Tomasz  

11.12.2025

polski

100

Edu-Libri

978-83-68441-08-6

  • EPUB
  • PDF
  • MOBI
Opis

Znaczenie wizerunku instytucji, a w szczególności korporacji, dla jej funkcjonowania i rozwoju, jest w dobie mediów społecznościowych nie do przecenienia. Spojrzenie na to zagadnienie z punktu widzenia szerszego kontekstu funkcjonowania gospodarki, w której coraz większe znacznie mają platformy internetowe, jest szczególnie cenne. /.../
Monografia jest cenną pozycją dla studentów marketingu wszystkich szczebli edukacji, ale także pomocniczo dla innych kierunków, związanych z innowacjami, wpływem społecznym i analityką − szczególnie ze względu na wskaźniki wpływu treści generowanych przez użytkowników (UGC) na wartość marki i zwrot z inwestycji. Skorzystać z publikacji mogą też menedżerowie korporacji, ale także mniejszych przedsiębiorstw i instytucji, którzy odpowiedzialni są za tworzenie i zarządzanie wizerunkiem. Na końcu publikację polecić można czytelnikom spoza kręgu specjalistów, osobom ciekawym zachodzących trendów w gospodarce, społeczeństwie, kulturze. Monografia oprócz cennych walorów naukowych ma też aspekt popularnonaukowy (co jest obecnie ważne jako tzw. 3. kryterium ewaluacji dyscyplin naukowych), jest napisana łatwym językiem, a specjalistyczne i angielskie terminy są objaśniane i tłumaczone, tak aby były zrozumiałe nawet dla nieobytego w temacie czytelnika.

Fragment recenzji
dr hab. Dariusza Fatuły, prof. UAFM

Wizerunek korporacyjny w gospodarce opartej na platformach - ebook
62,10 zł 69,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,10 zł
?
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!